Phantom of the Kill v2.2.2

Phantom of the Kill یک بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی برای اندروید است که استراتژی و درام را با یکدیگر ترکیب می‌کند! در این بازی در نبردی حماسی به جنگجویانی که به نام سلاح‌های افسانه‌ای شناخته می‌شوند ملحق شوید. در این بازی می‌نوانید تنها با کشیدن انگشت خود جریان جنگ را تغییر دهید!

انیمیشن آغازین بازی که توسط کارگردان معروف بازی‌های Mobile Police Patlabor و Ghost in the Shell به نام Mamoru Oshii ساخته شده را ببینید، فیلم‌هایی را در بازی خواهید دید که را با غرق کردن شما در این بازی از مرزهای انیمیشن عبور می‌کنند!

کنترل‌های ساده و شهودی لمس و کشیدن بازی آن را به همانی که همه گیمرهای موبایل منتظرش بودند تبدیل کرده است! انجام این بازی ساده بوده و در عین حال عمق زیادی را به شما ارائه می‌کند!

با تعداد فراوان شخصیت‌های متنوع و کلاس‌های آن‌ها، ترکیبات ممکن بی‌نهایت هستند! بهترین گروه را برای هر نبرد تشکیل دهید و با استفاده از تاکتیک‌های مناسب آن‌ها را به سوی پیروزی هدایت نمایید!

از تبر در برابر نیزه، شمشیر در برابر تبر و نیزه در برابر شمشیر استفاده کنید. اما همه ماجرا این نیست! خودتان ببینید کدام‌یک از 6 نوع سلاح موجود در بازی در برابر هریک از دشمنان به کار می‌آید!

انجام این بازی بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی دارای اندروید نسخه 4.1 به بالا، 2 گیگابایت رم یا بیشتر و 1.5 گیگابایت حافظه یا بیشتر پیشنهاد می‌شود.

 

تغییرات نسخه 2.2.2 :

رفع مشکلات کوچک بازی

اضافه شدن محتوای جدید در اولین سالگرد بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود