Egg Baby v1.26.03 + data

Egg Baby حیوان خانگی مجازی بسیار دوست‌داشتنی، بامزه و اعتیادآور است که همه در حال صحبت کردن در مورد آن می‌باشند! تخم‌ها را پرورش دهید تا زمانی که بیرون بیایند و به یکی از 100 حیوان مختلف تبدیل شوند!

تخم‌ها مانند حیوانات خانگی واقعی هستند که به توجه و مراقبت فراوانی نیاز دارند. به آن‌ها غذا بدهید، شست و شو کنید، غلغلک دهید و برای خواب به رختخواب ببرید تا سالم و خوشحال باشند و سکه نیز بدست بیاورید. یک تخم سالم تخم ثروتمند است، همه نوارهای اندازه‌گیر را سبز و تخم را تمیز نگاه دارید. فراموش نکتید این موجودات دوست‌داشتنی عاشق لباس عوض کردن، کتاب خواندن و انجام بازی‌های کوچک هستند.

روش پرورش تخم مهم است! هر کاری که با آن انجام دهید کمک می‌کنید تا شخصیت خودش را توسعه دهد. بر اساس شخصیت آن، به انواع حیوانات تبدیل شده و در حیات شما وقت خود را می‌گذرانند و به شما هدیه می‌دهند! آیا می‌توانید همه آن‌ها را بدست بیاورید؟

البته مراقب باشید، اگر به اندازه کافی از تخم مراقبت نکنید، ممکن است بیمار شود و یا حتی بمیرد!

 

تغییرات نسخه 1.26.03 :

رفع مشکلات گوناگون بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • من قبلا هم از همین سایت این بازی رو دانلود کردم و کاملا درست کار می کرد اما این نسخه رو که دانلود می کنم بازی در لودینگ می مونه فایل دیتا هم درست گذاشتم صد بار امتحان کردم بازی نیاورد. کسی لینک نسخه قبلی بازی رو نداره؟

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود