6 برنامه گرفتن سلفی های جذاب
احتمالا می‌پسندید 6 برنامه گرفتن سلفی های جذاب
نرم افزار طراحی صحنه عکس آیکون

Planit Pro: Photo Planner

نرم افزار طراحی صحنه عکس
4.7 (865) امتیاز در گوگل‌پلی
دوربین , نرم افزار

این یک فراخوان ویژه برای عکاسان منظره، سفر، طبیعت یا هر فرد دیگری است که به عکاسی در شب، time-lapse یا عکسبرداری از ستارگان علاقه‌مند می‌باشد، دیگر به جستجو نپردازید، Planit Pro: Photo Planner برنامه نهایی برای شماست!
عکاسان از ابزار گوناگون برای کمک به تجسم صحنه استفاده می‌نمایند. امروزه خیلی از ابزارها به برنامه‌های موبایل تبدیل شده‌اند. این برنامه راه حلی همه‌کاره است که طراحی شده تا از با استفاده از فناوری‌هایی مانند واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ابزار لازم را برای عکاسان فراهم کند.
در یک برنامه ساده، ابزارهایی قرار داده شده که به شما امکان می‌دهد مختصات جی‌پی‌اس، فاصله، دید مستقیم، فاصله کانونی، عمق میدان (DoF) و پانوراما را پیدا کنید.

همچنین ویژگی‌هایی مانند طلوع و غروب آفتاب، زمان و جهت طلوع و غروب ماه ، صور فلکی، زاویه سحابی و زاویه ارتفاع، زمانبندی ستاره‌های دنباله‌دار، محاسبه گذشت زمان همراه با شبیه‌ساز، جستجوی کهکشان راه شیری، محاسبه‌گر فیلتر exposure/ND، نورسنج و غیره نیز با استفاده از این برنامه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

همه اطلاعات یا بر روی نقشه یا یک منظره‌یاب شبیه‌سازی شده به نمایش در می‌آید، درست مثل اینکه از طریق منظره‌یاب دوربین خود مشاهده کرده باشید.

 

تغییرات نسخه 9.10.3 :

برخی تغییرات در رابط کاربری

اضافه شدن صفحه تقویم و اتفاقات

اضافه شدن ویژگی ماه گرفتگی و خورشید گرفتگی

بهبود عملکرد الگوریتم نجومی

اضافه شدن به اشتراک گذاری ویژگی متن به همه لیست نتایج

رفع تعدادی مشکل برنامه

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 9.10.3
  • اندازه : 86M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/09/13

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
پرش به لینک دانلود