Flash Cleaner-Booster,Junk Cleaner & Battery Saver v1.1.2.3109

Flash Cleaner-Booster,Junk Cleaner & Battery Saver تنها برنامه شتاب‌دهنده سرعت همه‌کاره، افزایش‌دهنده عمر باتری و پاکسازی‌کننده برای اندروید است که برنامه‌های پس‌زمینه را بهینه می‌کند، فضای حافظه را مدیریت می‌نماید، فایل‌های زائد را حذف می‌کند و عمر باتری دستگاه شما را بهبود می‌دهد. این برنامه به شما کمک می‌کند انواع فایل‌های اضافه (کش سیستم، کش تصاویر، کش ویدیو و کش تبلیغات) را پاکسازی کنید تا حافظه دستگاه را آزاد نمایید. این برنامه همچنین رم را آزاد می‌کند تا سرعت و عملکرد گوشی شما را بهبود دهد.

این برنامه به صورت شهودی طراحی شده تا تنها با یک لمس از تمامی جنبه‌های گوشی‌تان محافظت نماید، و کاری کند که گوشی شما انگار همیشه مثل روز اولش می‌باشد!

این برنامه با بستن برنامه‌های پس‌زمینه اضافی و آزادسازی رم به طور کامل گوشی شما را بهینه می‌سازد. پس از افزایش سرعت گوشی، یک تست سرعت بگیرید تا ببینید چقدر سریعتر شده است.

این برنامه انواع فایل‌های سیستمی به‌درد نخور، فایل‌های بزرگ و کش برنامه‌ها را حذف می‌کند تا عملکرد دستگاه اندرویدی شما را بهبود دهد، و همچنین از کاهش سرعت و لگ زدن آن جلوگیری نماید.

این برنامه با نظارت پیوسته بر تغییرات دما، شناسایی برنامه‌هایی که پردازنده دستگاه را زیاد مصرف می‌کنند و آغاز یک فرایند خنک‌سازی، در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌نماید.

این برنامه به صورت بی‌درنگ وضعیت شارژ را نشان داده و با دقت زیادی عمر باتری باقی‌مانده را تخمین می‌زند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود