Chimeras: Cursed and Forgotten Collector’s Edition v1.0.0 + data

در بازی ماجراجویانه Chimeras: Cursed and Forgotten Collector’s Edition شما تصمیم می‌گیرید تا سفری را برای تعطیلات به اسکاتلند داشته باشید، و درباره تاریخ خود بیشتر بدانید. اما چیزی که به عنوان سفر شخصی شروع شد به سرعت به یک رمز و راز عمیق تبدیل می‌شود. شما به روش جادویی از طریق زمان به گذشته منتقل شده‌اید، جایی که یکی از اعضای مفقود شده‌تان قبل از عروسی ربوده شده است، و توسط یک جانور شیطانی نفرین شده تا همان روز را دوباره و دوباره زنده کند!
سر موقع خویشاوند خود را نجات دهید تا به مراسم ازدواج برسد. اگر اجدادتان هرگز به ازدواج نرسد چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ اگر شکست بخورید، کل شاخه خانواده شما پاک خواهد شد!
در انواع صحنه‌های زیبا به سبک اشیاء پنهان در اسکاتلند به سفر بپردازید.
آیا می‌توانید با نجات گذشته آینده را نجات دهید؟
در فصل جایزه می‌توانید از گذشته خود بیشتر بدانید. اسرار بیشتری از خانواده خود را کشف کرده و از محتوای اختصاصی لذت ببرید.
هزاران اشیاء پنهان را پیدا کرده و پازل‌ها و بازی‌های کوتاه فراوان را حل نمایید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود