Puzzingo Kids Puzzles (Pro) v5.33

 

Puzzingo Kids Puzzles (Pro) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پازل برای اندروید است!
فرزندانتان از پازل خوششان می‌آید؟ نظرتان درباره یک بازی پازل آموزشی که سرگرم‌کننده، آوایی و پر از انیمیشن‌ می‌باشد چیست؟ این بازی یادگیری و تعامل بی‌پایان را به کودکان شما ارائه می‌کند. این بازی نه تنها برای کودکان کم‌سن و سال، بلکه کودکان دارای اوتیسم، نیازهای فراوان، اختلالات متعدد و نیازهای خاص نیز می‌توانند از آن بهره ببرند. همچنین این بازی می‌تواند به عنوان یک ابزار یادگیری و پاداش نیز استفاده شود.
کودکان، والدین و مربیان عاشق این بازی هستند! پازل‌های این بازی پر از تعامل، انیمیشن و صدا هستند تا بتوان آن‌ها را چندین بار بازی کرد. علاوه بر جذب شدن، کودکان شما مهارت‌های واژگان، حافظه و شناختی خود را در حال بازی بهبود خواهند داد. این بازی لمسی هم کودکان کم‌سن و سال و هم کودکان دارای نیازهای ویژه را جذب خواهد نمود. این بازی به کودکان کمک می‌کند مهارت‌های شناخت فضایی، تطبیق، لمسی و حرکتی خود را توسعه دهند. برای بزرگترها، این بازی طراحی شده تا آن را همراه کودک خود انجام دهید، با او مشارکت داشته و ارتباط برقرار کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود