Automatrons: Shoot and Drive v3.61

کل سیاره توسط مهاجمان اشغال شده. در بازی Automatrons: Shoot and Drive ماشین ربات مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به تیم اتوماترون‌ها ملحق شوید! این پسران فلزی غول‌پیکر قدرت خود را به دنیا نشان خواهند داد! بهترین بازی سبک مسابقات اتومبیل‌رانی و نبرد ربات‌ها را انجام دهید، دشمنان را شکست دهید، بر موانع گوناگون غلبه نمایید و وظایف را انجام دهید تا سرزمین خود را نجات دهید!
اتومبیل ربات مورد علاقه خود را کنترل کنید و آن را به یک ربات مبارز تبدیل کنید تا با مهاجمان به نبرد بپردازید!
خود را برای یک مأموریت آماده نمایید. لیزرها و ماشین‌های مرگ خطرناک که برای نابودی شما آماده‌اند را شکست دهید، به رئیس سفینه‌های فضایی حمله کنید، در یک مرحله ویژه موشک مفقودشده را پیدا کرده و آجرها را در هم بشکنید!
اتومبیل‌های جالب اسپورت را کنترل کنید و در 12 مرحله چالش‌برانگیز برای دفاع از سرزمینتان به مبارزه بپردازید!
مسیرهای مسابقه مربوط به آینده پر از غافلگیری می‌باشند. مهارت‌های مسابقه و مبارزه خود را محک زده و در میان سازه‌های متحرک، تپه‌های شیب‌دار و پل‌های در حال سقوط پیشروی نمایید. از تله‌پورت برای کوتاه کردن مسیر خود استفاده نمایید، از ماشین‌های مرگ تیرانداز، اشعه‌های لیزر، انفجارهای یخی و… دوری کنید.

 

تغییرات نسخه 3.61 :

بهینه سازی های مختلف

رفع مشکلات بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
پرش به لینک دانلود