Runic Rampage – Hack and Slash RPG v1.06

در بازی نقش‌آفرینی Runic Rampage – Hack and Slash RPG تبر خود را تیز کرده و پتک خود را مجهز نمایید، این اکشن ماجراجویی بی‌رحمی است که همه کوتوله‌ها منتظرش بودند. بر ضربات ترکیبی مسلط شده و جادوهای قدرتمند را اجرا کنید تا انبوهی از دشمنان بی‌رحم را در نبردهای شدید از نزدیک شکست دهید.
افسانه‌ها می‌گویند روزی یک سنگ جادویی از کوتوله‌ها محافظت می‌کرد، اما ناپدید شد و جنگ قلمرو را از بین برد. در این بازی شما در نقش گریمبارد، آخرین قهرمان کوتوله‌ها بازی می‌کنید. در مأموریت خود برای جمع‌آوری تکه‌های گم‌شده سنگ جادویی، شما باید در صحرا دوام بیاورید، به جنگل‌های تاریک و اسرارآمیز وارد شوید، درون عمیق‌ترین غارها بروید و به بالای قلعه یخ زده صعود نمایید. حقیقت درباره سقوط پادشاهی خود را کشف کرده و سرنوشت ملت خود را عوض کنید.

 

ویژگی‌ها :

خشونت زیبا با زاویه دید از بالا

با غول‌های بی‌رحم به مبارزه بپردازید

دارای سیستم آسیب پویای دشمن

موسیقی زمینه فوق‌العاده

دارای جوی عمیق

میدان‌های نبرد مختلف در هر بار بازی

 

تغییرات نسخه 1.06 :

بهینه سازی قسمت های بروز شده بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود