Last Battleground: Survival v1.6.0

Last Battleground: Survival یک بازی به سبک تیراندازی و بقاء برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که در آن هر مسابقه 40 بازیکن داشته و آن‌ها را در یک جزیره متروکه قرار می‌دهد. در آغاز بازی، همه بازیکنان با استفاده از چتر نجات با دست کاملاً خالی بر روی جزیره فرود می‌آیند.

ادامه بازی به این صورت است که بازیکنان بدون مسلح بودن در سرتاسر جزیره پراکنده شده و باید سلاح‌ها و آیتم‌های مختلف را پیدا کرده و از آن‌ها استفاده کنند تا رقبای خود را از بین ببرند.

همچنان که زمان پیش می‌رود، منطقه امن جزیره کوچکتر و کوچکتر می‌شود، و برخی مناطق نیز بمباران می‌شوند. بازیکنان و تیم‌ها بر اساس ترتیبی که حذف می‌شوند رتبه‌شان تعیین می‌گردد.

منطقه امن به صورت تصادفی در هر مسابقه تغییر می‌کند، که باعث می‌شود بازیکنان در هر بار بازی یک تجربه تازه‌تر و هیجان‌انگیزتر را داشته باشند.

به خاطر داشته باشید که باید با حداکثر سرعتی که می‌توانید سلاح و منابع را پیدا کرده و سپس به درون منطقه امن بروید.

این تنها یک بازی نیست، بلکه نبردی برای زنده ماندن می‌باشد!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود