بازی سلطنت با 5 آیتم آیکون

Reigns: Her Majesty

بازی سلطنت با 5 آیتم
4.8 (16756) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , کارتی

Reigns: Her Majesty یک دنباله انقلابی برای بازی Reign است. یک رنسانس فرهنگی عصر دیدی از دانش و روشنگری را به دنیا بخشیده اما طمع و حسادت هنوز به ملکه خیراندیش خیانت می‌کند. آن‌هایی که به دنبال عزل شما و شوهرتان هستند را با کشیدن انگشت به چپ یا راست شکست دهید و تصمیم‌گیری درست یا نادرست بر تمامی امور سلطنتی انجام دهید. تعادل میان قدرتمندترین جناح‌های قلمرو را برقرار کنید، از آیتم‌های افسانه‌ای موجود استفاده کنید، و سیاست پیچیده و روابط شخصی سلسله خود را ناوبری نمایید.

قلمرو جدید، درام جدید: حکم  سلطنتی شما و درخواست‌های غیرقابل پیش‌بینی مردم زمان پادشاهی و آینده سلسله شما را رغم خواهد زد. با دقت سیاست‌های احمقانه و خواسته‌های عجیب را ناوبری کنید تا تعادل را میان قدرتمندترین جناح‌های سرزمین پیدا نمایید.

پنج آیتم ویژه را در یک سیستم موجودی جدید پیدا کرده و ارتقاء دهید. از آیتم‌های قدرتمند خود بر روی کارت‌های شخصیت استفاده کنید و مسیرهای ویژه را در روایت قلمرو خود آزاد نمایید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0 build 29
  • اندازه : 90M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/08/03
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود