بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
بازی استراتژیک جنگ گلوری رود آیکون

Glory Road

بازی استراتژیک جنگ گلوری رود
4.3 (9360) امتیاز در گوگل‌پلی
استراتژیک , بازی

نسخه نهایی بازی استراتژیک جنگی وسیع به نام Glory Road به شما ارائه می‌شود تا یک محیط بازی بهتر را به شما ارائه نماید.

در طول چندین دهه سلطنت پادشاه ادموند، قلمرو او آرام بوده است. البته برادر کوچکتر پادشاه به تاج و تخت طمع کرد و حتی تصمیم به آغاز جنگی برای تسخیر تخت پادشاهی گرفت، زیرا پسر پادشاه ادموند به زودی تاج و تخت را به ارث می‌برد. به منظور پیروزی در جنگ، او با شیطان تاریکی یک قرارداد بست. او روح خود را به شیطان تاریکی فروخت و در ازای آن، شیطان تاریکی موجودات زیادی را برای او اعزام کرد. در پایان پادشاه ادموند در طول جنگ از دنیا رفت و تاج و تخت را به پسرش واگذار کرد. از آن موقع، پادشاه مسئولیت سنگین مبارزه در برابر عمویش را به عهده گرفته تا میهن خود را بازسازی کرده و پادشاهی را احیا نماید.

بر خلاف بازی‌های شبیه‌سازی سنتی، این بازی دارای عناصر بیشتری از استراتژی و توسعه می‌باشد. در بازی شما می‌توانید سرزمین‌های خود را بسازید، نیروها را متحد کنید، اژدهاها را پرورش دهید و همراه هم با قهرمانان دیگر و حتی خدایان مبارزه کنید.

 

تغییرات نسخه 2.5.42 :

بهبود رابط کاربری بازی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.5.42
  • اندازه : 90M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/06/02

مشابه به‌انتخاب سردبیر

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود