5 بازی برتر فوتبال اندروید
احتمالا می‌پسندید 5 بازی برتر فوتبال اندروید

Soccer Manager 2018 v1.5.8

Soccer Manager 2018 متنوع‌ترین بازی شبیه‌ساز مدیریت فوتبال در دنیاست. یک باشگاه رده‌بالا را به عهده بگیرید و مهارت‌های مدیریتی خود را در برابر بهترین‌ها محک بزنید، و یا به یک تیم رده‌پایین کمک کنید برای کسب افتخار مبارزه کند.

این بازی شامل بیش از 800 باشگاه از 35 کشور می‌باشد، از میان آن‌ها انتخاب کرده و تیم خود را به شکوه و افتخار برسانید.

در طول مسابقات زنده می‌توانید عملکرد تیم خود را نظارت کنید. با تاکتیک‌ها و استراتژی‌های مختلف واکنش نشان دهید و مشاهده کنید تیمتان به صورت زنده با تصمیمات شما تطبیق پیدا می‌کند.

بازیکنان ستاره جدید را زیرنظر داشته باشید، بازیکنان خود را رهبری کنید تا به بهترین تبدیل شده و با استفاده از امکانات جدید و بهبود یافته استعدادشان را شکوفا نمایید.

سیستم تمرین عمیق بازی که با استفاده از آن می‌توانید کنترل تمرینات تیم خود را به دست بگیرید، ویژگی‌هایی از بازیکنانتان که می‌خواهید بهبود پیدا کند را انتخاب نمایید و عملکرد کلی آن‌ها را در زمین بهبود دهید.

استادیوم نهایی را بسازید تا ستارگانتان درون آن بدرخشند و تیم‌تان به افتخار دست پیدا نماید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود