GO Titans v1.4.0

در بازی نقش‌آفرینی GO Titans سوار بر پشت یک اژدها پرواز کنید! تایتان‌های خود را مدیریت نمایید و بر روی اژدهای عظیم‌الجثه خود عازم دنیاهای عجیب و غریب شوید. در حالت پرواز آزادانه به آسمان‌ها بروید و چهار نگهبان را به چالش بکشید! این بازی دارای تایتان‌های قدرتمند با مهارت‌های فوق‌العاده می‌باشد! قهرمانان رنگارنگ را جمع‌آوری نمایید و در نبردهای شدید در برابر دشمنان به مبارزه بپردازید.

با بازیکنان دیگر به صورت بی‌درنگ تیم تشکیل دهید! برای شکست غول‌های قدرتمند بازی به دوستان خود نیاز خواهید داشت! در چت صوتی با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و همکاری نمایید!

یک دنیای منحصربه‌فرد پر از تایتان‌ها را کاوش کنید! در سرزمینی اسرارآمیز که پر از موجودات آسمانی می‌باشد به ماجراجویی بپردازید و برای سلطه بجنگید! تایتان‌های منحصربه‌فرد را به خدمت بگیرید، اصول آن‌ها را یاد بگیرید و اسرار قدرتمند را آزاد نمایید!

 

ویژگی‌ها :

به دنبال گنجینه‌های گم‌شده در زمان بگردید

سبک نفر به نفر برای تاج و تخت قهرمانی

در برج اترنیوم دوام تایتان خود را محک بزنید

از سرزمین خود در برابر بازیکنان دیگر محافظت نمایید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود