نرم افزار مدیریت گذرواژه اندروید آیکون

Personal Vault PRO - Password Manager

نرم افزار مدیریت گذرواژه اندروید
4.2 (155) امتیاز در گوگل‌پلی
کاربردی , نرم افزار

حساب‌های کاربری، کلمات عبور و اطلاعات فراوانی مانند ایمیل‌ها، حساب بانکی، اطلاعات بیمه، کارت‌های اعتباری، گذرواژه سایت‌ها، قبض‌ها، آدرس‌ها، شغل‌ها و اطلاعات دیگر در خانه یا محل کار خود دارید؟

اغلب از به خاطر آوردن اطلاعاتی که به صورت نمایی رو به افزایش است باز می‌مانید؟ آیا هنوز هم از برنامه مخاطبین و یادداشت برای مدیریت اطلاعات و حساب‌ها استفاده می‌کنید و یا کلمه عبور خود را بر روی یک کاغذ می‌نویسید؟

خوب شما تنها نیستید!

برنامه مدیریت کلمه عبور Personal Vault PRO – Password Manager یک برنامه ساده و شهودی است که کلمات عبور شما را مدیریت کرده و همه اطلاعت شخصی را در یک مکان قرار می‌دهد تا زمانی که نیاز داشتید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

امنیت اولین اولویت این برنامه است، همه اطلاعات بر اساس الگوریتم رمزگذاری AES ایمن می‌شوند و قابلیت پشتیبان‌گیری و بازیابی وجود دارد تا به راحتی اطلاعات خود را میان دستگاه‌های گوناگون انتقال دهید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.2-full
  • اندازه : 3M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/31
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود