بازی جرم های پنهان با سبک هیدن آبجکت آیکون

Homicide Squad: Hidden Crimes

بازی جرم های پنهان با سبک هیدن آبجکت
4.4 (84742) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , پازل

با بازی Homicide Squad: Hidden Crimes مهارت‌های کاراگاهی خود را محک بزنید. به درون داستان‌های فراموش‌نشدنی تیم کاراگاهان جنایی شیرجه بزنید و جنایتکاران را به عدالت بسپارید!

به کاراگاهان معروف تورینو و لامونته ملحق شوید و به آن‌ها کمک کنید نظم و قانون را به شهرهای نیویورک بازگردانند. مجموعه‌ای از قتل‌های غیرعادی شهر را وارونه کرده است، از یک فواره خونین تا مردی که درون یک بشکه آب یخ زده است. عازم صحنه‌های قتل شوید و مهارت‌های تفتیش خود را نشان دهید. برای حل این پرونده‌های قتل وحشتناک باید دقیق باشید زیرا باید تعداد زیادی مکان را به دنبال سرنخ بگردید، اشیاء پنهان را بیابید و از آن‌ها استفاده نمایید، از مظنونان بازجویی نمایید، سرنخ‌ها را در آزمایشگاه تجزیه و تحلیل کنید، پرونده‌های قتل را حل کرده و مجرمان را دستگیر کنید!

 

ویژگی‌ها :

تقریباً 700 مأموریت جذاب برای انجام دادن

بیش از 27 مکان خیره‌کننده را کاوش نمایید

9 پرونده جنایی منحصربه‌فرد و پیچیده را حل کنید

شامل 51 شخصیت فراموش‌نشدنی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.34.4500
  • اندازه : 140M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/06/02

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود