بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
بازی مزرعه داری پیکسلی آیکون

Tiny Pixel Farm - Simple Farm Game

بازی مزرعه داری پیکسلی
4.6 (23078) امتیاز در گوگل‌پلی
استراتژیک , بازی

Tiny Pixel Farm – Simple Farm Game یک بازی شبیه‌ساز مزرعه است که در آن یک مزرعه مینیاتوری را بر روی یک صفحه مدیریت می‌نمایید. مزرعه خود را با شخصیت‌های کوچک اداره کنید.

کنترل مزرعه غیردایری که از پدربزرگ خود به ارث برده‌اید را به عهده گرفته و و آن را به مزرعه زنده‌ای که قبلاً بوده، به همراه تعداد زیادی حیوانات گوناگون و میهمانان تبدیل نمایید.

منطقه حیوانات را پاکسازی کرده و آن را با حیوانات منتخب خود پر کنید. امکانات مختلفی برای هریک از حیوانات شامل گوسفندها، گاوها، خوک‌ها و غیره وجود دارد. یک مزرعه پر از تنوع را طراحی کنید.

به محض اینکه زندگی را به مزرعه بازگردانید، حیوانات وحشی از جمله گرگ‌ها، روباه‌ها و خرگوش‌ها ممکن است ظاهر شوند. سطح دوستی خود را بالا ببرید و همه آن‌ها را بگیرید.

شما در این بازی هر چیزی را از دام‌ها تا محصولات دامی به فروش می‌رسانید. مشتریان به طور متناوب در مکان شما توقف می‌کنند تا خرید انجام دهند. سطح فروشگاه خود را ارتقاء دهید تا مشتریان بیشتری بدست آورده و سریعتر سکه کسب کنید.

 

تغییرات نسخه 1.4.11 :

رفع مشکلات بازی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 5.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.4.11
  • اندازه : 36M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/04/19
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود