Deploy and Destroy: Ash vs ED v1.1.3 + data

به بازی اکشن Deploy and Destroy: Ash vs ED خوش آمدید.

به دنیای سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز این بازی شیرجه زده و مکان‌های آخرالزمانی فیلم سنت‌شکن را کاوش نمایید. با گرافیک کیفیت بالا، میدان‌های سینمایی، جلوه‌های تصویری با کیفیتی در حد بازی‌های رایانه‌ای، و شخصیت‌های اکشن هالیوودی خود به علاوه شخصیت‌های اصلی با قابلیت‌های سفارشی‌سازی… این بازی همه چیز دارد.

در این نسخه دسترسی اولیه بازی، می‌توانید در نقش اش یا کلی از مجموعه تلویزیونی محبوب گیمرها به نام اش در برابر شیطان بازی را انجام دهید، و یا در نقش تریس، اریک، ادوارد یا مکس از فیلم سنت‌شکن بازی کنید! همچنین می‌توانید در نقش شخصیت‌های اصلی این عنوان بازی را انجام دهید و در حالی که بازی را انجام می‌دهید ظاهر خود را به وسیله بدست آوردن ارتقاء برای سلاح‌ها، سپرهای جدید و آیتم‌های جالب سفارشی‌سازی کنید.

برای به‌روز رسانی‌های بعدی آماده باشید و خود را برای بازی آماده کنید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود