Dino Quest Dinosaur Discovery and Dig Game v1.5.13

در بازی Dino Quest – Dinosaur Discovery and Dig Game به یک ماجراجویی ژوراسیک در سرتاسر دنیا ملحق شده و اسرار دایناسورها را کشف کنید! قاره‌های مخلتف را کاوش نمایید تا فسیل‌های میلیون‌ها سال از تاریخ را پیدا کرده و آن‌ها را به مجموعه موزه خود بیاورید. با اطلاعات دقیق و یک گیم‌پلی هیجان‌انگیز، این یک بازی عالی برای طرفداران دایناسورها می‌باشد.

ابزار خود را برداشته و کار خود را آغاز کنید! یک قاره را برای کاوش انتخاب نمایید: آفریقا، امریکا، استرالیا یا اروپا. در هر قاره می‌توانید مکان‌های حفاری را با فسیل‌های مختلف دایناسورها پیدا کنید که آنجا می‌زیسته‌اند. از استراتژی، مهارت و ابزار ویژه استفاده کنید تا کاشی‌های صحیح را حفاری نمایید و موقعیت استخوان‌های باستانی را بیابید.

یافتن همه فسیل‌های یک دایناسور به شما امکان می‌دهد اسکلت آن را کامل کرده و اطلاعات دقیق و واقعی را درباره کشف باورنکردنی شما ارائه می‌نماید.

 

ویژگی‌ها :

اطلاعات دقیق از دایناسورها و پارک‌های باستان‌شناسی

اصول فسیل‌شناسی را یاد بگیرید

یک تجربه چالش‌برانگیز و هیجان‌انگیز داشته باشید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود